En GüNcEl SiTe

GeNcLeRiN YeRi
 
AnasayfaPortalliSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 sohbetin en güzel mekanı.........

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
YazarMesaj
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 5:56 pm

ii be tmm bizde özqenn sitesiNden bid eburdan konuşurus o zmN hıhhh aydınada ohh olsuN Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 8:17 pm

qLdM laN Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 8:19 pm

h.ggggggVery Happy

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ßu$Hra

avatar

Mesaj Sayısı : 59
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 9:21 pm

slmm ben glmmmm lan bisden baska konuşan yoq heaa Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 9:32 pm

lan daha yenı gelıo uyeler bız konusurzz anam:D:D

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 11:34 pm

bncede Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 11:36 pm

eettde bu konusmak ıstıo yazıo sonra da cıkıo sohbett uleyn buraa:D

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Cuma Ağus. 17, 2007 11:51 pm

kM konuşmk isteyp te çıkıo laN Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 12:33 am

busra lan sn nerdesın bn sıteyım cıkıon la:D

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 12:54 am

kısım bn arasıra çıkıorum siz bişi yazmayınca mal mal sizimi bekliim öleee Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 12:56 am

tm la bnde bakıorum saa ıste yoksun olunca yazıomVery Happy:D

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 12:59 am

aferim laN ii baq ama sora cvp gelsn die 2 satt bekliorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 1:09 am

puhahha konu aç kızm:D

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
~HaNDSoMe~
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 139
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 1:51 am

hıh hıh hıh hıh
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://genclik-clup.super-forum.net
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 2:10 am

sen noluon ordan Very Happy:D:D:D:D

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 9:29 am

ii tmm açarımm ama teK konucuda bnm he hepte bn konu açıorum Razz pff aydın sen nie oroslarda hıhlanıosunn Very Happy hıhh anladıMM yamuR bnle konuşuo diee qalßaaa Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Özqé-RoMéo

avatar

Mesaj Sayısı : 55
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 10:14 am

bn gLdm gisom bn gldm de giso yok evden kçtı babaannesine Very Happy Very Happy bu gisem varya tam mal bkn şimdi konuşmamaızza Very Happy

gisem:özqe resmleri spaceye at!!
ßen:Yarn
Gisem:özqe atalarımız ne demiş buqünün işini yarına bırKma!!!
ßen:iide gisem o laf normal insanlar içn söyLenmiş bni tınlamazzz!!
Gisem:hee doru unutmuşm da sn nesn lan peri cin felan mı?
ßen:eettt hıh sen demioyomusn bn herşeyi önceden tahmin ederim ve doru çıkAr..!!
ggisem:hee slk ona cin denir sen cinsin
ßen:oha lan bn dişiym
gisem:cinlerin dişsiide vaR
ßn:oLsn bn periyim HIH Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   C.tesi Ağus. 18, 2007 11:50 pm

maL herkese yayınlama konuştuKlarımısııııııı pff slq sancklar bisi ama harbiden özqenn dedikleri çıkaR şahsen ama şuan ne dediini sölüyemem hıhhhhhhhh
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Paz Ağus. 19, 2007 12:46 am

bız ne dıozz sn ne dıon ozgee Very Happy:D:D gızem ne konu açtın bu aradaaa

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Paz Ağus. 19, 2007 12:59 am

ßlmm lan açmıomuum ama dizi bölümüne felan müzşk aletleri felan hep bn AÇTIM KONU bide nere açtın dio kısa baqqq
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Paz Ağus. 19, 2007 1:01 am

garyyy ole açtaa konusmakk ıçın konu aç dıom alalalaa

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Paz Ağus. 19, 2007 1:05 am

Very Happy mal konuşuoruz yhaaaaa n eaçiim daHH seN zaten bizle peq konuşmuosunqi bişi yazarsaq cvp felan weriosun sürqli adNyle konuşuosuN:D hıhhhhh:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Paz Ağus. 19, 2007 1:07 am

ama su anda hala konusmak ıçın kkonu açmıs deılsın:D

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
anTi(SevqiLi)

avatar

Mesaj Sayısı : 414
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Paz Ağus. 19, 2007 1:09 am

Nie ßeN açıomuşum seN açsaN ölrmüsün Very Happy hıhhhhhhhhh
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NuTeLLa
ADMİN
ADMİN
avatar

Mesaj Sayısı : 653
Yaş : 23
Kayıt tarihi : 15/08/07

MesajKonu: Geri: sohbetin en güzel mekanı.........   Ptsi Ağus. 20, 2007 7:05 pm

eet olmemm we acıorum aydın neden kaldırdın sıtedekı radyoyu??

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
sohbetin en güzel mekanı.........
Sayfa başına dön 
2 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
En GüNcEl SiTe :: ~€gLeNC€~ :: SOHBET-
Buraya geçin: